سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آکادمی کسب و کار

آموزش بستن کامنت اینستاگرام – آموزش تصویری جدید

فعالان و کاربران اینستاگرام در این شبکه اجتماعی پست های مختلفی را منتشر می سازنند که دیگر کاربران می توانند نظر خود را در زیر این پست ها ثبت کنند.

در برخی از موارد کاربر علاقه ای ندارد که دیگران در زیر پست منتشر شده او نظر بدهند، خوشبختانه اینستاگرام این امکان را فراهم آورده است و می توان به راحتی با انجام مراحلی اقدام به بستن کامنت اینستاگرام کرد.

علاوه بر بستن کامنت های اینستاگرام می توان کلماتی را فیلتر کرد تا کاربران نتوانند در کامنت ها از آن ها استفاده کنند. آشنایی با این قابلیت های اینستاگرام بسیار کمک کننده است که اگر نحوه استفاده از آن را نمی دانید، نگران نباشید زیرا در این مقاله به طور کامل به آموزش فیلتر کردن و بستن کامنت اینستاگرام پرداخته ایم، پس ما را همراهی کنید.

مراحل بستن کامنت اینستاگرام پس از منتشر شدن پست

قسمت قبلی برای زمانی بود که شما هنوز پست را منتشر نکرده اید که با انجام مراحل گفته شده می توانید کامنت ها را ببندید، اما به هر دلیلی ممکن است که شما پس از انتشار و اشتراک گذاری پست قصد انجام چنین کاری را داشته باشید که بستن کامنت در این شرایط نیز وجود دارد و باید مراحل زیرا را طی کنید.

  • به اینستاگرام خود بروید و پست های خود را در پروفایل یا همان بخش خانه مشاهده کنید.
  • در میان پست های به اشتراک گذاشته خود، پستی که قصد بستن کامنت های آن را دارید انتخاب نمایید.بستن کامنت اینستاگرام
  • حال در این قسمت باید روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید.Turn off Instagram comments
  • در میان عباراتی که مشاهده می کنید، گزینه turn off commenting را لمس کنید.Turn off Instagram comments
  • با انجام مرحله قبلی نظرات و کامنت هایی که در زیر پست شما به اشتراک گذاشته شده اند، حذف می شوند و از این لحظه به بعد نیز هیچ کاربری نمی تواند برای پست انتخابی شما کامنت بنویسید.آموزش بستن کامنت اینستاگرام

مراحل بستن کامنت اینستاگرام و آموزش آن قبل از منتشر کردن پست

در قسمت قبل نحوه فیلتر کردن کامنت آموزش داده شد، اما اگر بخواهید که به طور کامل اجازه نوشتن کامنت را به دیگر کاربران ندهید باید مراحل مربوط به آن را طی کنید که بسیار ساده و قابل انجام است. این مراحل به ترتیب در زیر آمده اند.

  • نرم افزار اینستاگرام را با لمس ان راه اندازی کنید.
  • در صفحه باز شده برای اشتراک گذاری پست اقدام کنید که باید بر روی علامت + که در قسمت پایین صفحه است، ضربه بزنید.
  • حال می توانید عکس یا فیلم را از گالری انتخاب کنید و عبارت next را انتخاب نمایید.Turn off Instagram comments
  • در قسمت بعدی باید کپشن، تگ و … را انجام دهید که این مراحل را با خیال راحت به پایان برسانید تا به گزینه advanced settings برسید.Instagram comment filter
  • با لمس این گزینه در صفحه نمایش داده شده، turn off commenting را لمس و فعال کنید. با لمس کردن این گزینه، هیچ کامنتی برای شما نوشته نخواهد شد زیرا با انجام این مراحل کامنت اینستاگرام بسته می شود، حال می توانید پست را به اشتراک بگذارید.فیلتر کامنت های اینستاگرام

توجه:

لازم به ذکر است انجام این مراحل و بستن کامنت تنها برای همین پست است و شما هر بار که بخواهید از  این قابلیت استفاده کنید، باید مراحل گفته شده را طی کنید.

نحوه بازگرداندن کامنت به پست های اینستاگرام

اگر کامنت های یک پست خود را بسته اید و قصد دارید که به کاربران اجازه نوشتن کامنت را بدهید، باید مراحل ساده زیر را انجام دهید.

  1. در اینستاگرام و صفحه خود، پست مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. بر روی نماد سه نقطه پست ضربه بزنید.
  3. در میان گزینه ها، عبارت turn on commenting را انتخاب نمایید تا نوشتن کامنت برای دیگران باز شود.

آموزش و ذکر مراحل فیلتر کردن کامنت اینستاگرام

ممکن است شما بخواهید که کلمات و عباراتی در زیر پست شما نشان داده نشوند، این امر به واسطه فیلتر کردن کامنت اینستاگرام امکان پذیر است.

در واقع فیلتر کامنت سبب می شود که عباراتی که شما دوست ندارید، کاربر نتواند آن ها را در زیر پست شما بنویسد زیرا توسط اینستاگرام فیلتر خواهند شد.

استفاده از این ویژگی بسیار کاربردی می باشد چرا که در اینستاگرام برخی از افراد تنها به دنبال فحاشی کردن می باشند که با این اقدام دست آن ها را کوتاه خواهید کرد. در ادامه مراحل فیلتر کامنت به زبانی ساده بیان شده است.

  1. نرم افزار اینستاگرام نصب شده بر روی گوشی خود را باز و آیکون آدمک را لمس کنید تا پروفایل شما نشان داده شود.
  2. در بالای صفحه خود، سه نقطه که بر روی یکدیگر قرار دارند را می بینید، بر روی آن ضربه بزنید و از منوی ظاهر شده تنظیمات را انتخاب کنید که در قسمت پایین صفحه می باشد.
  3. حال که صفحه تنظیمات باز شد، در میان گزینه ها، عبارت comments را پیدا کنید و آن را انتخاب نمایید.
  4. در این قسمت باید به سراغ گزینه hide inappropriate comments بروید و آن را با لمس کردن، فعال کنید. با فعال کردن این مورد، فیلتر برای کامنت ها اجرا می شود.
  5. حال باید در کادر custom keywords عباراتی که قصد دارید، فیلتر شوند را بنویسید. اگر قصد فیلتر کردن تعداد عبارت های مختلفی را دارید، می توانید از طریق کاما آن ها را از یکدیگر جدا کنید و اینستاگرام این کلمات را برای پست های کامنت شما نشان نخواهد داد.
  6. حال برای تایید مراحل انجام شده علامت تیک را که در بالای صفحه مشاهده می کنید، لمس کنید تا مراحل انجام فیلتر کامنت اینستاگرام به پایان برسد.

انجام این مراحل بسیار راحت و ساده است که در عرض چند دقیقه می توان از این قابلیت اینستاگرام استفاده کرد که در برخی اوقات بسیار لازم و ضروری می باشد.

جمع بندی

اینستاگرام یک نرم افزار بسیار ساده اما کاملا منظم است که قابلیت های مختلفی را دارا می باشد.

فیلتر کردن و بستن کامنت های پست در اینستاگرام یکی از همین قابلیت هاست که می توان با انجام مراحلی، در هر زمان که بخواهید از ان استفاده کنید. در این مقاله مراحل انجام این کار به طور کامل ذکر شد که می توانید از آن استفاده کنید.

امیدواریم این اطلاعات برای شما عزیزان کارآمد باشد.